5 dagar!

dååå åker jag till Virserum jag kommer bara prata om det nu dom här 5 dagar ! det är för fan 5 år sedan jag var där SIST :'(  Såå nu är jag verkligen taggad att komma tillbaka och träffa vissa! Måste lägga över Bellas & maries nr på min nya mobil också så jag kan träffa dom! synd att bella lever i vetlanda på dagarna för hon jobbar! men då blir dt extra skoj och träffa henne på marknaden och helgen! Dåå blir dt att träffa Mariiie också:D hihi

Men det är så det är ibland ! Visst jag kommer träffa min andra kusin också piiinda!
hihi och massa andra in moster Åsa med :) dt kommer bli niice AASS NICE!



Jag valde just denna bilden på petrah för hon har precis fixat sig och har sminkat och ha fixat håret!
Och tkr denna är så fin:) Det är denna töösen jag ska bo i 9 dagar!
hihi:)

Nej nu vet jag inte vad jag ska prata om att jag måste fixa en mp3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0