1o Dagar!

om 1o dagar så åker jag till Virserum och stannar där en veckan :D Och jag kommer verkligen njuta av varenda jävla dag! Vill inte vara kvar här i Kristianstad jävla skit stad är det faktiskt. Jag hoppas jag hittar ett bättre jobb måste fixa ett nytt jobb snart jag ska jobba lördag och söndag på dag tid så jag tjänar mer en 1000 kronor i månaden jag behöver inte mkt pengar men känns som jag sliter i en natt för inga pengar alls jag förstör två dagar i rad för att jobba natt.


Ikväll skulle jag till Kristoffer men blir inte såå.. men dt kan vara skönt att inte dra dit heller får se vad som händer ikväll bara njuta också men jag tycker jag gör det hela tiden. Imon om det är sol då drar jag till Badet och badar och solar behöver lite mer färg på mig börja känna mig vit igen.

Längtar tills jag åker till min Far också. saknar han jätte mkt, och jag längtar tills skolan börjar igen så jag får träffa alla igen , saknar min vän måns .. =/ Kände det igår när ja skulle sova fyy saknar han vill kunna sätta mig på bussen från skolan in till stan tragga och hålla på sedan vänta på glimåkra bussen och åka hem och prata jag kom så nära han och jag gillar vara i hans sällskap . Det kanske låter fel men måns är en människa jag kan prata om det mesta och ha skoj med.  Vi sa att vi skulle ta och ses i sommar men när jag är väl åker till Öland så har han redan åkt hem igen och då hinner vi ej ses . Men i skolan så kommer vi ses lite då o då vi har inte sökt inte på samma linje:(


My friend:)

Nej vadfan ska man göra ikväll:O?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0