1/7-2010

God morgon allihopa:)

Hoppas ni har sovit gott:)?


Det har jag vaknade vid tio eller ja först halv åtta men somnade om ganska fort igen , synd att vädret inte är så bra än men hoppas det blir bättre snart vill ha soool! Har precis duschat och ska snart fixa håret och lite sådant ska fika med mami & liza snart jag tänkte lägga upp en outfits bild sedan vid tre tiden ska jag gå och hämta Bam på dagiset för vi ska dra till badet och bada om nu det blir solit! sedan ikväll blir det grillning.

Idag kommer jag bara umgås med min familj och njuta av dagen !


Jag & Bam för två år sedan då var han en liten skithög får ta kort på han idag på badet:)

Nej ni får ha en bra dag:)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0