Vet inte vad ja ska säg

Men denna dagen ha vart jobbig och Irreterad lite skit dag
Min mentor är helt jävla TRÖG i huvudet . Särbehandling
Det är FYRA st som alltid får göra saker sen resten är tvugna att sitta i sina fitt böcker bara för dt inte finns något att göra bara för dom gör allt !! Till och med TVÅ killar i klassen tycker såå AAH blir galen
Nej jag har pluggat klart engelska svenska matte och gympa grejet SKÖNT!
ta det lugnt ikväll ska ta ut diva en sista gång vid åtta:)
Sen får ja se vad som händer
i helgen blir dt hem till babyplutt

nej det suger att blogga utan min lis:(  puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har stått ut med det nu sen jag började ettan på gymnasiet. Men man börjar tröttna på att lite nu. Men försöker skita i att:) men ibland kan man bara inte ignoera det.

2010-01-15 @ 14:59:55
URL: http://sunsetpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0