Vänner är som pengar

ibland finns dom inte där ibland finns det massovis av dom ..


Jag har kommit på en sak jag har hittat många bra vänner nu på det sistonde det är bara man ska upptäcka dom också dom finns där när man minst anar det . jag är nöjd med mitt liv på ett sätt men jag hade vart gladare om jag hade fått lite mer av det extra , men man vill alltid ha lite mer av det mesta ..

Jag har en bra familj
bra vänner iaf dom jag verkligen kan lita på som jag vet finns där när dt väl är något
gå i en bra klass bra linje
världens bästa pojkvän + hans familj är bra

har världens sötaste hundar ska ta kort på alla en dag :)

men varför klaga man alltid då? jo för man vill ha pengar till kläder skor smink åka iväg resa och massa
det är bara så .

men det är så ibland :)
men jag vill inte ändra på något i mitt liv

endel fråga mig ångra du dig att du va tsm med han Ali ? nej vrf ska jag göra det?  bara för han va elak och dum så hade han sin sida också . han va min första kärlek helt ärligt så vill jag inte att någon annan hade vart det för jag har lärt mig ett misstag man ska aldrig bli för kär för då blir m an blind då ser man inte vad som hålle rpå att hända . jag blev väldigt stark efter det förhållandet så jag ångra inte ett dugg av det faktiskt . Men eter det har man hittat killar som jaginte har förstått mig på vrf ja va tsm med dom

men nu har jag Kristoffer & jag älskar han mer än allting annat och jag vill inte ha någon annan han är min livs kärlek och jag ser en framtid med honom detär hemskt men sant! han lyser upp mina dagar . han får mina värsta dagar att bli bra till slut han får mig att skratta och måbra! och dt gillar jag skrapt mkt !



Kommentarer
Postat av: Petrah Thorsson

förstod inte en sak i detta inlägg. varför är det hemskt att du ser en framtid med stoffe? är inte det en bra sak?

jag menar, jag ser en framtid tillsammans med jeff och jag vill inget hellre än att det är han jag ska dela min framtid med eftersom att han behandlar mig med den respekt och kärlek som jag förtjänar!

2010-01-19 @ 12:58:10
URL: http://kakelplattor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0