Söndag

Tiden har gått snabbt sen jag vaknade ^^ haha
Jag satte på anti virus programmet sen började jag plugga och diska sen började jag plocka undan på rummet sen dammsuga hela rummet va massa dammråttor över allt :s förstår inte riktigt vart dom kommer ifrån ;)
& jag har kommit på asså den som gjorde datorn jag har kunde inte vart smart vid fläkten under vid ( har bärbar)
så ska det vara massa hål men jag har bara två :o så det min data blir kokhet bara för fläkten inte går ut allt så till slut stängs min data av. det va Dardan som sa det till mig , smart vän jag har :) han har The Sims 3 och jag kommer få låna det hur gulligt är inte det  (a)
Men iaf nu ska jag bara plocka ner allt på golvet igen sen ska jag plocka väck disken äta något sen klippa naglarna & duscha kanske raka alla delar på kroppen som behövs ;)? haha
idag blir det god mat Stek fisk & potatis mos MUMS.
Ikväll ska jag hem till baby som sagt och sova hos han ..
Jag har kommit på det är drygt när man inte ha en ROLIG blogg att kolla på hoppas en viss person ta åt sig när hon läser detta;)  miss u pälsk (K)
I veckan som kommer ska jag till några affärer och fråga om sommarjobb & kanske helg jobb(a) är ju trots allt 18 HAHA .
Imorgon börjar skolan det är lite drygt faktiskt men jag har bara tre lektioner så jag gråter inte precis
Gympa, matte & engelska . jag måste börja plugga stenhårt med matten :/  Blöö tur man har en pojkvän som är mattesnille..
Detta inlägget blir lite långt ser jag men vafan =) Sånt behövs faktiskt ibland:)
Nu ska jag in på en skvallerblogg och se om hon/han har lagt upp något roligt
http://finest.se/falsksanning - Där har vi en bra skvallerblogg :)
Men det finns inte så mycket mer att säga jag skriver lite senare :)
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0