Sliten, trött & sugen på fete mat

God morgon eller hur man ska säga detta !
jag har vart vaken i några timmar :P
Har duschat och vart på banken och fixat lite grann nu är jag hemma ska plocka undan lite på rummet sen så får jag se när jag & malin ska vara vi ska Sola & kolla på skräckis ^^ , får passa på när man har en kompis hemma hos en haha!
jag ska söka jobb denna veckan mest för sommarjobb bättre och vara ute i god tid , men ska flörta lite med dom om helg jobbar med ;)  får se vad jag börja ansöka & vart ..
Jag har lite planer i sommar ! Ska till ullared , Danmark o sola o bada självklart:)
Är det bara jag som tycker det känns som torsdag , fredag ? helt skumt :S
men jaa finns inte så mycker mer att säga:)
My best friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0