Rubrik

Hatar att komma på någon Rubrik
Men iaf Kristianstad är en riktigt mobbad stad om jag nu ska kalla det en stad har inga bra kläd affärer & endel bio filmer går inte att se här i stan asså måste man åka en bra bit till en annan stad för att kolla på det som Instängd 2 Skit bra är ettan men gå 2an här i stan? glöm det
Iaf i februrai åker jag & Stoffe till Ronneby  sover över där hos min syster Annelie , det kan bli skoj faktiskt :)
träffa Noel lite grann också :)  har inte sett han sen namngivningen det va dock i augusti .
Men ikväll ska jag ju som sagt på bowling jag ska dra till malin innan drar vid åtta tiden träffa lite folk innan vi drar och bowlar:) sen ska ju vara hundvakt:)
Imon blir det att plugga plugga och ta det lugnt !
Skit på måndag är det 6 månader mellan mig och Kristoffer , helt sjukt vad tiden har gått snabbt men jag gillar det starkt mycket:)   för jag älskar ju Stoffe sjukt mycket , vi har massa med planer:)  & detta känns så BRA  märks att detta är ett seriöst förhållande , Men jag älskar min plutt <3

Jag satt och pratade med en gammal vän igår på msn & då kom jag på jag måste hitta en ny tjej kompis som är 18 år gammal som jag kan dela mitt liv med och komma på knasiga ideer , någon som är frivillig? haha

nej nu kommer det lite bilder :)



Outfits :
kofta : Gina
Linne: Cubus
Leggings: Cubus (?)



Kanske lägger in ett inlägg innan jag drar hem till malin:)


en fråga bara !
tänkte färga mitt hår snart
MÖRKT ELR LJUST?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0