Rock´n´roll! .\../

Yeah(a)

Jag kan väll berätta om min dag idag !
vaknade upp med älsklingen brevid mig vi duschade och åt frukost stack in till stan väntade på bussen som typ aldrig liksom . kom till skolan mötte upp Emma B .vi bytte om och gick upp vi började direkt på Saaben kolla vad som va fel och lite sånt . vi ha bytt olja & oljefilter , kollade alla ljus och tutan , spola vätska och bytte vindruta grejen :P haha xD och lite annat tror jag:P
Åkte hem direkt började diska lite och åt klippte håret lite & färgade fick ta brunt men jaa! ja har brun hårbotten bättre en grått;) nu har ja gjort ordning lite här o där här hemma:P Tagit ut valpen och lite sådant:)
Imon är det Fredag blir att vara hemma hela helgen :)
ska plugga massa matte & engelska , slipa klart väggen på toan .

inte lätt att vara fordons nisse samtidigt som byggarebob :P hahah

Ska snart byta om lägga mig i sängen och kolla på Wallander - Dödsängeln , men ska först göra popcorn & ta in coca cola ! mums! Nästa vecka blir det att fixa gym kort . tyvär blev det inte att jag & baby skulle träna ihop. men det får bli såhär nu !
Imon är det sista dagen i skolan på veckan då är det bara ta i igen dt man inte gjorde idag i boken!
nu blir det lite bilder!!
My baby!!
Rockabilly Style
Johnny Cash , The Baseballs , Teencats  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0