Onsdag!

Jag skrev igår men ibland vill inte bloggen spara mina inlägg !

Men iaf i måndags - så va det 6 månader och vi gick ut och åt på Kristianstad resturang . Det blev planka jätte gott va det! sen till efterätt blev det Banana Split :) riktigt gott va det sen åkte vi hem till babyplutt och kollade på Paradise Hotel sen somnade vi som två lamm:) Vaknade vid sex på tisdag morgonen HaHa xD vi orkade inte röra på oss knappt så vi sket att duscha låg i sängen till kvart i sju  upp och äta frukost sen till skolan , skolan va väll okej är bara trött på folk som inte kan accptera att alla är inte så smart som endel andra är ...
Stack hem till Stoffe pluggade lite grann sen så blev det lite 2012 och det va rättså bra men har inte sett klart hela en får bli på fredag:)
åkte hem halv nio vid tio kollade jag på Paradise Hotel sen somnade jag & idag har jag sov morgon och  vaknade vid åtta har ätit och duschat och har gjort ordning mig lite grann börjar 12 men måste ta bussen från Näsby kl kvart i elva:/ dt suger balle xD haha
Idag så har vi bara två lektioner Fordons teknik haha känns som jag fick huvudvärk jag hatar det verkligen hahah! Efteråt så vill jag dra och kolla efter sommarjobb men jag tror att det får bli på måndag när jag har slutat tidigt är man lite piggare .  Ska hem hämta en bok gå till bibblan och lämna den sen hem igen och kolla lite på svenskan sen ska jag bara ta det lugnt:)
hur har era dagar vart i skolan nu då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0