Nya tag!

Hejsan!
Hur mår ni :)?
Jo jag mår bara bra jag har vart väldigt dålig på att skriva jo jag vet dt men jag har inte haft tid känns det som .
Men idag så har jag tid att skriva av mig lite grann & lägga upp lite bilder .
Idag : Blev det gympa - basket
Matte - fick gå från lektionen skulle till skolsystern blöö
Lunch - Köttbullar & makaroner satt med Filip , Jesper , Emma & Emma
det va lite skoj kastade ett glas på Filips bricka massa folk kollade på en hahaha
uppmärksamhet eller vadå ;) haha nej jag skojar^^  Hade väldigt skoj faktiskt
Hade engelska typ i 20 min gick till bussen stack och kollade efter ett sommarjobb + natt jobb
hon verkade lite intresserad faktiskt får se om det blir något :)
Iaf har sovit när jag kom hem & har ätit nu sitter jag här och lyssna på Massari Love it

Jag har hittat en skit snygg mössa!! vet inte om jag ska köpa den men jag måste spara pengar till Ullared så jag tror skarpt mkt att jag skiter i dt :P men nu har typ alla köpt sånna med så vet ej riktigt .
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva:P  Haha ..
Jag vet inte riktigt vad jag ska söka till vilket ska bli mitt första handsval ?
Transport & personbil?   Aja det blir säkert bra dåva:)
jag vill bara börja jobba Mohaha tjäna pengar ahah min lilla babyplutt är för gullig han bara då kan vi resa :$ haha naaw så jävla sööt.
Nej nu kommer dt lite bilder lägger in senare kanske igen:)
Satt klämmor i pojkens hår:P
Näsby
Min bebis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0