Lördag

Känns inte som lördag ? haha jag vet inte vilken dag det är längre märks man har haft lov alldeles förlänge
men iaf idag ska jag försöka göra lite läxa ska plocka undan på rummet och göra ordning mig för ikväll blir det bowling med malin och 19 till :) Allså har vi 5 banor hur skojit kan inte det bli :D?
Ska vara med Malin , Stoffe & olsson kan blir as nice;D
ikväll ska jag vara hundvakt eller när jag kommer hem från bowlingen vid elva tiden ska jag passa diva älsklingen
inte lätt med en bebis i familjen :P
Imon blir det en slappedag bara ta hand om sig själv ska klippa mina naglar och byta naglack och ja kolla på filmer typ :) & plugga förståss ska lämna in skitet på måndag när skolan börjar:(
Jag har inte så mycket att säga men det kommer en outfits bild idag kan jag lova:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0