Lördag då va!

Igår så va jag med Stoffe en sväng sen fick jag passa lilla diva för mamma skulle iväg och va med sina vänner :) en lugn och fin kväll skönt ibland vettni;)  Idag blir det att Städa, plugga & slipa toan och massa popcorn ikväll!!! Mums säger jag bara! Love popcorn ! Blir ingen Stoffe i helgen :( han är i smååland .. ah finns inte mkt mer att säga:P
jag knarkar The Baseballs om det inte är på datan då är det på mobilen hahah finns inget skönare . jag kollade upp om dom skulle spela i Sverige den senaste månaderna men NEjNEJ! bara i Finland. ><

Snart är det sportlov mohaha fett gutt (Y)

Jag hoppas så sjukt mkt på att jag får jobbet!!! Annars får jag börja om på nytt igen och börja söka satan ..
det är drygt att söka kan ingen bara komma fram till en ! My Thorsson du ha fått jobb där o får 100 kr i timmen hahah . ja hade faktiskt skippat skolan en hel vecka för att få lite extra pengar ;)  haha

Nej jag har inte så mycker mer att säga än att jag måste börja bli bättre på att blogga & måste skriva om något roliare än mitt liv & tankar haha :P


Puss & här kommer lite bilder: )


Baby & Bamiii


Emil , Robin , Sorsa & Alexandra & min Stoffe:)





Kommentarer
Postat av: emma

va med i veckans blogg! du vinner länkning m.m

eller kolla på roliga klipp jag har lagt ut, eller lyssna på dagens låt? :)



kram emma, http://askerkling.blogg.se

2010-01-23 @ 13:53:11
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0