Kristoffer HJÄRTA Mysan

Aaamen nuuurååå!!

HA ni det bra folket ?:)
jag har det bra skulle kunna klunka en liters hembränt HAHA skojar men nej klockan är ju bara 8 på morgonen hallo ;) nej men igår så va dt skola blööö gjorde diagnos IG haha sen svenskan fick vi läxa men lixom jag tar faktiskt matten före svenskan:P för matten har ja problem med haha .. så jag gjorde aldrig svenska läxan:/ fyy på mig . idag har jag sov morgon eller ja en timme sov morgon >< sugit att man är tjej för denna delen !
MEn iaf baby kom hem till mig igår vi pluggade och kollade på film mysigt:)
idag ska ja leka med han igen:D hihi men idag ska han sova hos mig :)
BLi kanske utgång i helgen? mysigt men ne nu ska ja faktiskt äta frukost!!

Puss på nosen



Baby &jag!!


normala?!:S ser ni dubbelhakan;)




Vi är snyggast i STAN!!! HAJBAJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0