I Love everything about you!

du fick mitt hjärta brinna du fick mina ögon glittra du fick min hjärna att tänka
men ibland så blir dt att hjärtat sluta brinna mina ögon glittrar av tårar och min hjärna blir helt förvirrad.
det blir som en sten vädigt svart en . Varför ta man inte vara på kärleken ?  Varför ta man inte vara på tiden med den man verkligen älskar? den man säger att man inte vill leva utan och vill leva med en föraltid.


Förlåt att jag ville prata i telefon med dig nu när du kom hem jag ska aldrig ringa dig mer.
för det fick mig kännas som ja va oviktig.



Kärleken är inte perfekt och jag har aldrig sagt att jag har det perfekt för det inte finns något bråk.

Du fick mig känna mig levande när vi blev tsm du får mig känna mig levande nu med du får mig att skratta och må bra jag trivs i din närhet jag klarar verkligen inte mig utan dig jag vill vara din så länge du vill för du har allt jag har önskat mig . dina skämt är så kassa men jag skratta åt dom för jag fattar dom , för jag är lika kass´. Du har så sjukt fina ögon jag drunkar verkligen i dom det är som man simmar i havet för dom är så havsblåa!

Vi har snart vart tsm i 7 månader och jag älskar dig mer och mer för varje dag.





DU, är min bästa pojkvän & min bästa vän !!!
11/7-09 , det är vårt datum <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0