Hög musik

får mig att må bra & tänka på andra tankar .

Har pluggat lite på engelskan och kunde glosorna väldigt snabbt men ska börja plugga mer på det efter maten tänkte jag : )  Har kollat på en film som va faktiskt väldigt bra:) har vart och tagit ut alla sopor och vart på netto och köpt mjölk och ännu mer popcorn!! det är slut med det! jag hoppas jag köper gymkort imon sen efter det ska jag lämna mitt kort till mamma så jag inte kan slösa mer pengar för jag ska verkligen klara av att spara till ullared ändå hur mkt jag vill slösa pengar på kläder nu. och jag vill så gärna få jobbet på pasta vagnen :( NU NU NU !!!

Men som alltid när jag vill något så kommer det krossas i tusen bitar så dt blir att söka på andra ställen, ska fundera på vart  jag ska söka någon stans. Idag är inte alla söta änglar med mig känns som jag har massa jävular runt omkring mig idag . Tur man inte ska vara med någon då .. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv har jag kommit på  det suger väldigt mycket kan jag säga men det är bara le och se framåt:)
Nej jag har inte så mkt mer att säga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0