Himma today!

Igår va det skolan gympa matte & engelska sen träffade jag på babyplutt i stan och vi stack till gymmet och kollade lite där hur mycket det kostade det och sånt sen gick vi inne i stan en sväng och kolla på saker. Men fick reda på idag att Glitter eller Yasmin  har det jag & baby ville ha . Dit ska vi imon & imon ska jag och Stoffe börja gymma
men iaf vi åkte hem till baby igår och åt lite mat sen hade jag världens migrän tog tre tabletter hjälpte inte åkte hem och la mig stack inte till skolan idag har fått sova men ha lite ont i huvudet idag också men inte lika mkt . har ätit lite frukost & druckit kaffe.
Ikväll kommer Malin hem till mig det kommer bli nice:)  Får väll gå och duscha sen och göra mig lite fräsch:D
Sitter och lyssna på Three days grace :)  Väldigt bra band =)
- Jag vill bara ha jobb jag vill börja jobba det är ett stort behov just nu!!


Hittade lite gamla bilder :)
Så va det på den tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0