GUUUD!

Snälla ge LISA INTERNET! fett tråkigt att blogga för det första sen så är datan fett dryg ingen att skriva med:(
Sitter och knarka sönder på Spotify och jag vill göra något men jag orka inte :s ja ikväll har en kompis blivit tagen av polisen men jag bry mig inte så starkt mkt .
Sitter här och lyssna på The Baseballs riktigt bra LOVe iit
Fundera på att gå och lägga mig snart? gör ju ändå inget vettigt hahah

NAAJA va detta är drygt men LISA? jag har bestämt mig att inte kolla på alla stor bloggar lika mkt mer så du bara vet;)

Bääh hoppas imon och fredag gå snabbt orka ej vara i skolan vill ha HELG! leva livet med Babyyyplutt!!

Nej detta va drygt Puss

Kommentarer
Postat av: Petrah

sååå du skaffade spotify efter mycket om och men? tycket du sa att du nöjde dig med youtube :p ;)

2010-01-14 @ 02:19:24
URL: http://kakelplattor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0