.\../

Jag är på dåligt humör så det heter duga

Inte kul att bli så arg så det tänds till direkt hade velat stå och slå på en slagpåse och gråta samtidigt +
att skrika ut all min ilska om det nu räcker vill jag säg.  Jag ska egentligen plugga lite matte & svenska
men får se om jag orka med det om jag ska va helt ärlig.
Imon blir det skola baah vad det suger dåå.. Jag ska leka med Stoffe vi ska kolla på nautilus hur mycket
det kommer kosta i medlemsavgift hoppas dt är gratis ;)  hihi . tror jag ska fixa kortet direkt då så det är avklarat:)  sen så ska jag och Stoffe kolla på byxor till honom och ett halsband till oss både + en tröja te mig iaf kolla:P
för jag måste spara mina pengar som sagt.



Bah detta är så drygt vill ha min Kristoffer i min famn och bara skratta och dampa loss som två idioter:)
jag älskar han så sjukt mkt & saknar han jätte mkt:(


Jag har bestämt mig : Jag ska inte lägga ner energi på folk som inte visa ett dugg intresse på att lyssna eller umgås med en och jag ska inte lita på folk till 110 för dom finns aldrig där ändå när man behöver dom.

Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Sugen på en ny design? Du kan tävla om en i min blogg, kolla in vetja =) Ha det bäst

2010-01-24 @ 20:08:29
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0