Misshandel & Våldtäckt!

Nu har jag lite att prata om faktiskt !
Folk kan inte förstå hur det är att bli misshandlad om man berättar hur man känner sig och så får man höra men jag vet hur det känns. Fan heller rätt ut sagt man måste vara med om det för att säga "jag vet hur det känns jag vet hur du mår." Nu ska jag tala om för er en sak , som jag har hållt inne mig för jag ville inte ta upp det här egentligen. När jag va 13 år så va jag ihop med en kille som heter Ali han misshandlade mig !
24 augusti 2005
Blev jag ihop med en Ali jag va 12 och han va 14 som jag inte visste då trodde jag att han va 1 år äldre men det kom fram att han va 2 år äldre en mig, jag brydde mig inte precis va ju kär i han.
Vi va så nykära i varandra kommer ihåg det så väl hade aldrig sett en vackrare person just då
fina bruna ögon dålig svenska. I December så började mamma märka att det hända saker men jag såg inte det
men vid den tiden så hade jag blivit slagen en gång då va jag ute med min kompis Linda vi svor på allt vi tre att ingen skulle få reda på det, med tiden slutade jag tänka på det men sen började han bestämma ännu mer om mig jag fick inte vara med vissa , endel kläder fick jag inte ha på mig slagen kom ju oftare spottade på mig hotade mig. Mamma polisanmälde honom flera gånger jag kommer ihåg när han hade vart i syrien så va jag ute med en kompis som heter Sofie jag såg han komma cyklande på en cykel visste inte att han hade kommit hem han kollade in på gården såg mig jag sprang därifrån sprang till några kompisar dom skyddade mig för Ali kom efter jag & Sofie fick springa hem till mig sedan.  En gång när han åkte inlines med sina kompisar så kom han och höll mig hårt i armen och skallade mig & spottade mig rakt i ansiktet sprang hem mamma ringde polisen dom kom hem till mig filmade in allt han såg blåmärket på armen . Han rymde hemifrån en gång jag skaffade ett ställe där han kunde bo han va där i två veckor hans pappa hade ring polisen han fick åka till ungdomshem blev rättegång men det höll inte så länge dom behövde tolk vi fick bryta tog inte lång tid innan det blev rättegång igen
efter det så träffade jag Ali efteråt han skrattade och sa att jag är så duktig på att ljuga. Men han hade fel dom trodde inte på han . Tyvär så håller jag inte koll på riktigt allt för det va inte bara ett år detta va två år.
han slog mig i skolan , ute , hemma jag kommer ihåg när han slog mig i magen framför hans mamma kallade henne Hora för hon la sig i . Slagit mig framför hans vänner , syskon  folk i skolan har sett det
När jag praktiserade på All Foto i nian så träffade jag han på en lunch rast så slog han mig rakt i ansiktet höll på att svimma jag täckte dt med brunpuder , han har slagit mig med en pinne på benen jag ljög för mamma att jag hade vart med Alis kompis och vi stod och sprakade på en bänk och jag har jätte lätt för att få blå märke
I februari så bad han mig släppa kontakten med min sista vän då sa jag till han då lämnar jag dig hellre det gjorde vi i 4 månader i Juni 2007 kom han krypande till mig igen och bad mig komma tillbaka dum som är va
så jag började bo hos han jag va inte vän med mamma på hela den sommaren vi bråkade hela tiden Ali slog mig en gång på hela sommaren det va när jag hade dragit ut till Kristianstad dagarna träffat på hans vänner det va inget fel på vissa det va Bahram han inte ville jag skulle vara med. Mustafa pratade med Ali , Ali lyssnade inte jag pratade med Ali i telefon hela vägen hem kom hem till han , han slog sönder min mobil och tog mitt huvud och slog den rakt in i väggen. Hans mamma hörde mig hans pappa kom hem snabbt hem skrek på Ali , Ali bad om förlåtelse efter det har han aldrig slagit mig igen , han började träffa en tjej som heter Natalie han ljög för mig att dom inte var ihop men det var dom jag ljög och sa jag ska hem och duscha kommer tillbaka sen men det gjorde jag aldrig . Efter ett och halvt år senare 2009 så började jag prata med Natalie , hon hade haft det lika förjävligt.  Vi är vänner idag jag & Natalie , vi kommer bra ihop ha skoj tillsammans.

Jag läste det som har hänt här i Kristianstad Fadi som har misshandlat Emma
28 Oktober
våltogs hon i Vä han tog stryptag på henne också:)
Detta gjorde han den 6 November
  • utdelat ett flertal slag eller sparkar mot hennes huvud, armar och ben, vilket medfört brott på nässkelettet, sårskador, blåmärken, svullnader, hudavskrapningar, läppskador och en ledbandsskada på höger knä.
  • tagit ett eller flera kraftiga strupgrepp runt hennes hals, vilka förorsakat syrebristskador i hjärnan som varit livshotande.
  • stuckit en kniv eller annat vasst föremål i hennes ögon och på det s k Venusberget samt skurit henne i ansiktet, vilket medfört sårskador och blodvite.

  • Killen har misshandlat en tjej tidigare & våltagit en 12 åring

    Tyvär så kände jag denna killen innan och när jag läser detta hemska som han har gjort
    så tänker jag jag är glad att det inte var jag det hade kunde lika väl vart jag
    det hade kunnat va Ali som hade gjort allt detta.
    Detta va det jag hade att säga:)
    Man ska aldrig lita på en kille fullt ut , om ni märker på en kille han har lite mkt makt öppna ögonen och va vaksamma ni vet aldrig när det är er tur att bli misshandlade eller våltagna va den ni älskar!
    Tack för mig !
    My

    Kommentarer
    Postat av: fiiija

    Du ska vara stolt för det du gått igenom, inte alla kan ta sig därifrån. Det tog ju sin tid, men det gör väl allt :)

    2010-02-14 @ 00:10:58

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0