Tränat med

Alexandra idag (Y) Det va riktigt skoj faktiskt fler ggr kommer det bli:) det gillar vi
Nu är jag hemma och ätit mig mätt på två ckoklad bitar duktigt my ! haha
Idag i skolan va väll helt okej, vi spelade Walk The Line på musiken älskar Johnny Cash <3

Imon är det sovmorgon FETT NICE för dom som ej ska duscha och lite sånt:P
efter skolan blir dt träning &efter det blir dt mat hemma hos min systeryster
Sen hem och ta dt lugnt:) torsdag blir dt lite sovmorgon vi ska dra och kolla på Johnny Cash filmen
det kommer bli niice säger jag bara!
ska lätt sätta på mig myskläder och bara ligga längst upp och leva livet haha

tycker inte ens dt är lönt att skriva här för hela min blogg har blivit jätte konstig:/



u are not alone Baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0