Tisdag!

Hatar lov hatar det verkligen för det första blir man riktigt lat sen så har man inget att göra.
Eller det känns så iaf.
Men jag har tappat humöret helt.
Jag vill träna men fundera fortf om jag ska dra eller inte:s
jag måste in till stan också för kolla synundersökning!
JAg vill ha skola men ändå inte jag känner mig stressad för vi ska ha prov på Fordonstekniken någon gång jag vill verkligen klara det jag vill verkligen komma in på Tunga endel kanske inte vet va dom gör på linjen Maskin- och lastbilsteknik  -  Maskin- och lastbilsteknik väljer du som vill arbeta med service, underhåll, felsökning och reparation av tyngre fordon, till exempel lastbil, buss, jordbruks- och entreprenadmaskiner.
men det vi säger linjen tunga men heter maskin-lastbilteknik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0