Söndag!

Hemma från Ronneby nu!
Va bara där över natten men det kändes lite längre faktiskt haft en underbar helg faktiskt:)
Kom dit vid ett tiden åkte och handlade hem och göra lite lunch och spelade ett sällskap spel riktigt skoj va det!
Ja & stoffe fundera på att köpa sånt hihi. eller något annat skoj men det får bli när vi åker till ullared tror jag dt blir:) på kvällen blev det Melodifestivalen dt va helt okej faktiskt:)
idag gick vi upp vid nio tiden åt frukost och jag o stoffe spelade lite spel senare iväg och bowla sen äta sen vidare till tåget har pluggat klart engelskan och kollat på film får se om dt bli någon kvällsmat sen se på film & soova!
imon blir dt träning & hem och vara med Dardan :)

känns nästan som veckan kommer bli lite mkt! men på fredag åker jag till Öland ! Ah älskar detta livet ibland:)
jo föresten så fixade jag ett armband igår med tog ett armband från Dag & natt och satte dit en rundbricka och skrev kristoffer ! lite gullig får man allt va! :)

& Noel han va sååå söt älskar den ungen , blir bilder imon på helgen sen skulle ja få en liten present från Halebop undra va dt kan va:) hihi


Jag hoppas att ni alla har haft en bra helg för dt har jag haft!
vilka ha sportlov nu föresten:)?



skriver god natt puss o kram på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0