Skolan borde ha ett eget kategori

Ja idag har det vart en bra dag!
Svenska: läste dikter och skrev massa dikter
påväg till matsalen så blir det lite snöbollskrig lite skoj:)
Lunch: åt o åt
påväg ner till Fordon så blev dt snöbollskrig igen och jag fick snön rakt i ansiktet och rakt upp i näsan snälla klasskamrater man har liksom. va helt svart i ansiktet tack vare mascaran men jag gråter inte för det liksom:D jag skrattar och mår bra ! Fordontekniken, det suger ibland faktiskt Hyralik är inget för mig faktiskt jag vill pilla , bara pilla på motorer & allt annat bara känna sig skitig på ett bra sätt då allså !
Typ såhär:
Ja & mkt mer säger jag bara:) det är bara en liten saga det där!
& jag vi satt och pratade med Måns och vi såg en sjukt söt hund i bondes rum !
En Fransk Bulldog! My föllpladask!

vi sprang in till tunga och frågade om vi fick mysa med hunden och det fick vi! aah fick massa pussar :D


Jag vill ha sådan ingen som har förstått det kanske? haha
våra snygga overaller med;)

Nej , nu sitter jag i chocktestånd haha!
men iaf har tre helger inbokade fett nice säger jag bara!
helgen Stoffe massa Stoffe!!
nästa- Ronneby med stoffe
nästa igen - ÖLAND! med mig själv:D

nej nu orka jag inte skriva mer! har skrivit mkt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0