Ser Du Stjärnan I Det Blå

Ja den lyser för oss två!

Men hejsan:D
ja tänkte berätta denna underbara dagen :)
Gympa- Fotboll stod på schemat jag har aldrig krigat så mkt för en boll haha! ensam tjej som dom flesta gångerna på gympan Höhö! nej men jag är bäst:D
Matte - funkade väll:P har prov imon men undra om jag ska göra dt nästa tisdag ist:)
Engelska- söög!
Stack och gymmade med Stoffe det va väldigt nice(Y) Stack hem till han , duschade stack in till stan mötte upp Macke & Alexandra haha vi hade riktigt skoj!!! stack till bk och åt ( dåligt att gymma sen äta fete mat I know haha )
gick runt i stan lite sen efter dt stack vi hem till Macke och hade dt väldigt trevligt :D
Tog bussen hem tjugo i åtta nu är jag hemma tänkte ta ngt o äta sen sova:)
Ny dag imon:) träna står på schemat:)
Kristoffer, snälla förstå hur mkt jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Bellezza

älskar din blogg riktigt bra :)

kom gärna in och börja läs min också:)

Kram

2010-02-08 @ 20:38:57
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0