Måndag!

Idag stannade jag hemma för jag har typ blåsor i munnen igår kunde jag inte prata så jag tänkte dt kommer bli jobbigt att vara i skolan så jag stanna hemma idag och idag kan man prata är det inte typiskt:S?!  Så jävla drygt ..
Har kollat lite på film nu tänkte jag vara gullig och lägga upp lite bilder & kolla runt på kläder sen så blir dt plugga svenska , matte & engelska ovanligt ,nej verkligen inte;)
Idag skulle jag vart med Annette, Emma x 2 i stan och kolla runt men det blir ju inget med det :)
idag blir det en sån dag plugga & städa + blogga mkt tror jag faktiskt jag ska försöka hitta dagens låt med  bara för jag är så gullig ;) Hur har eran helg vart föresten :)?
Förhoppningsvis hoppas jag på att det har vart en bra helg för er:)
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva? ni som läser min blogg & tkr den är bra säg något skoj jag kan skriva om? :)  Nu lägger jag upp lite bilder som ni kan kolla på;)
Träffade på Andy i fredags :)
Delat med babyplutt:)
Viktor =) han är lika ball som mig som vill bli fotad med den;)
Rockabilly style
Blev glass & jordgubbar i helgen med baby:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0