Kristoffer , lyssna på mig!

Hans namn är Kristoffer.Den enda jag behöver, Kristoffer du finns i min fantasi vill inte att du ska tro att jag snackar skit , du är mitt liv& jag vill ha dig här ,Kristoffer jag tror att jag är kär för när jag ser dig så slår mitt hjärta dubbla slag , jag kan inte le utan dig och det är sant. Kristoffer älskar dig och vill ha dig här, vill dela livet med dig vill ha dig här nu , jag vill tacka dig för våra 7 månader det har vart mycket skratt och tårar men du är min räddning , du stoppade min plåga min deprission och du gjorde så jag  vågade , jag trodde kärleken var ännu en gång och jag ber dig vill inte se dig vända. Förlåt Kristoffer för all dramatik ,men min högsta önskan att dela samma liv vill inte se dig långt bort från min fantasi ,vill inte bara se dig långt borta i mitt nästa liv. Jag vill att du kommer till mig annars kommer mitt hjärta känna en saknad det är du som gör min dag , du gör mitt liv ! Du gör så våran kärlen är magi!

detta är min kärlek till dig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0