JAAAAAAAAAAAA!!!!!

Jag har fått jobb! Snacka om att jag är fett glad!!!!
två lördagar i månaden ! det är små pengar men fy dt kommer bli riktigt skoj faktiskt!!
gillar det så starkt mkt!! Nej ikväll blir dt tv tittande . Outsiders 2/1 män sen Paradise hotel efter det blir det att sova tror jag:) Imon blir dt duscha och göra sig fräsch & träna senare träffa Robban en sväng va sjukt länge sen jag träffade killen :/
Onsdag blir det skolan tre lektioner fett niice!! Blir att leka med malin efteråt dt kan ju inte bli mkt bättre:D
Sen får jag se vad helgen erbjuder en faktiskt:) jag måste plugga med som sagt .. men dt ska ja verkligen försöka göra imon lite grann!
Nej nu har jag inte mkt mer att säga!
Kristoffer, jag älskar dig, dt gör jag verkligen (v


Haha dom där skorna dom är fett snygga! men så spettsiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0