Hoppas

att det funkar att skriva nu för varje gång jag skulle spara detta skitet så funkar plötsligt inte sidan blir faktiskt arg på sånt . Igår så va dt Paradise Hotel alla vet ju att Jackie vann dt visste man ju för länge sedan hihi ;)
Gick och la mig efter det vaknade prick sex men det va ju inte då jag skulle vakna men somnade om mamma kom in och väckte mig vid sju nu har jag duschat ätit och fixat mig på en timme helt sjukt asså haha kvart i nio går bussen från mig så får gå lite innan jag måste komma på hur jag ska ha mitt hår idag men får se ;) haha
Idag ska jag leka med Malin det kan bli väldigt skoj faktiskt :) sen ska vi gå till näsby i ALL SNÖÖ  ! *pust*  haha
Längtar faktiskt till helgen för på lördag kommer Dardan hem till mig och vi ska ha filmkväll tror jag det kan bli väldigt skönt att bara sitta snacka massa skit och kolla på film samtidigt:D hihi
& på söndag ska jag träffa min sötnos om han nu vill det :) hihi
saknar han !
& imon flickor & pojkar ska jag träffa en gammal vän:D
Robban :D hihi
nej nu ska jag kanske lägga in bilder:)
Jag & Dardan :)
träffade Simon igår:)
& lilla robban ;)
Nej nu blir dt att göra ordning rummet & mig själv:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0