Hemma igen!

Japp det har vart en sjukt trevlig dag på stan med Emma :) Vi har vart och provat massa kläder & skor väldigt trevligt men tyvär så gör vädret en sur och trött ! Jag hittade lite små saker som hade vart bra att ha , och Emma hittade två tröjor fett snygga allså :D Kom hem och tog dt lugnt har nu ätit fundera på att börja plugga lite grann faktiskt det kanske är en bra idé . haha
Imon ska jag vara med Malin väldigt nice faktiskt :) faktiskt bokad hela veckan utom fredagen! får se om någon vill göra något då: )
& Kristoffer om du nu läser min blogg som jag knappt tror att du gör.
Jag älskar dig & du är den bästa som har hänt mig . vill inte leva utan dig jag lovar dig !
<3<3
JAg & imma idag hahaha
min unge om några år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0