Hejsan!

Torsdag idag då!  Hoppas alla har haft en bra dag & har en bra dag :)
Idag har vi haft Fordons teknik! vi har pillat på bromsrör och luftat bromsarna Jag & annette är så klart bäst vi tar inte sönder saker som vissa andra gjorde;) hihih
hann med 2 Kapitel . Imon hoppas ja vi hinner med mer . Läraren ska inte klaga på " ni gör för mkt , ni sitter och snacka massa skit" och blablabla! Sen på Lunchen satt jag & annette nere i omklädningsrummet och kollade på djungel boken 2 det va väldigt skoj faktiskt vi satt och åt mackor och lite sånt vi äter inte Ärtsoppa orka gå en halv km för kolla på för andra ska äta:p
kom in till stan hoppades på pappa hade satt in pengar men det hade han inte så jag åkte hem för Robban va i danmark så vi kunde ej ses suugit,d men så är dt:D   Men imon blir dt Fordons teknik sen  TRÄNA! och förhoppningsvis shoppa lite smått:)  blir att träna med Stoffebabs!
Har inte så mkt mer att säga att jag är lycklig idag (Y)
Min man <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0