Halebop!

Det är såhär jag tycker att folk ska skaffa Halebop
då undrar folk varför jo det är såhär att det är billigt till alla man får gratis sms om man laddar på mobilen med 200 kronor & om man skaffa abonnemang så ringer man till alla för 19öre min till ALLA! och jag kan lova det är ingen som har det så :) Man smsar fritt i hela världen för om er kompis är utomlands så skickar du gratis sms till kompisen hur bra är inte det liksom :D? Det kostar 59 kronor i månaden bara, om du fixar abonnemang så får du en mobil på köpet som är      Huawei u1250 ser väldigt liten och gullig ut faktiskt :)
Och jag tycker ni ska skaffa Halebop  :)
Såg nyss också man ringer billigt till utlandet också men det står tyvär inte hur mycket det va ju lite synd! Men passa på att skaffa :D

Kommentarer
Postat av: Halebop

Hej!



Jag heter Linnea och jobbar för Halebop.



Kul att du tycker så mycket om Halebop :)

Vi vill därför ge dig en liten present som tack för detta. Skicka ditt mobilnummer till [email protected], så lägger vi in en present på ditt nummer.



Mvh

Linnea, Halebop

2010-02-19 @ 10:43:43
URL: http://www.halebop.se
Postat av: Halebop

Ursäkta, såg att jag skrev fel mailadress. Det ska vara: [email protected]

2010-02-19 @ 10:51:12
URL: http://www.halebop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0