förvirrad:s

Stack till stan umgicks lite med Stoffe & Macke, stack hem efter en timme fick ont i huvudet hade ingen sug att vara social , stack hem åt lite mat imon kväll är planerad ska festa med robban:) det kan bli riktigt nice faktiskt:)
Vi ska tydligen ut på Banken med´får se om jag hänger med:) känner mig fortf minderåring hahaha! stackars mig:( haha.
Men nu är frågan :S vad ska jag ha på mig:o haha
vilka skor:s herregud


ge mig en tusen lapp så fixa ja allt imon haha
ny klänning och nya skor! (Y) blir att ja ska äta mat hemma hos Robban imon:)
får se hur jag gör efter vi ha vart ute:)

Detta kommer bli skoj faktiskt:)

ahh va robban kommer få höra massa skiit imon:D länge sen jag ha pratat med han , den dummern ha ju bytt kontantkort till comviq får be han byta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0