=/

Illamående & trött , gråtfärdig asså fan!
jag har verkligen krossat mitt egna hjärta & min hjärna är i en helt annan planet.
jag orka inte jag mår så jävla dåligt för jag beter mig som ett rövhål mot min pojkvän .
jag har aldrig gråtit så mkt för en kille jag har aldrig älskat en kille såhär mkt har aldrig kännt mig dum .
vi har 7 månader nästa vecka & jag är så jävla glad att jag har en pojkvän som älskar mig som han gör.
Vi har så många fina minnen tsm. Hela sommaren & alla andra dagar när bägge få skrattattack . så som du ser på mig har ingen annan sett på mig . jag känner mig söt när jag är tsm med dig . ändå om jag envisa ibland att jag är ful. så många ggr du har tröstat mig så många ggr vi ha skrattat och pratat om så mkt skit tillsammans. vi är värre en två kärringar haha
Kristoffer, du är verkligen allt för mig om någon hade kunnat berätta för dig my ger allt för du ska vara glad.
Okej han är glad men jag är så jävla kall ibland & arg, sur . jag tkr synd om han.
jag är rädd för att bli förälskad & älskad , ist så blir jag kall . men det är inget jag gör medvetet.
dt har med mitt förflutna med förhållande att göra.
Kristoffer Hjärta Mysan , tsm är vi starka !!


så som du rör mig så som du ser mig så som du skrattar
så som du rör munnen & säger att jag älskar dig my.

du är den finaste personen i mitt liv!<3

Kommentarer
Postat av: Annelie Syster

so sweet!!Du är jättesöt!!!! o så har du en söt systerson här längtar tills ni kommer hit! kram

2010-02-04 @ 17:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0