Dålig uppdatering

idag , jag vet men jag är så jävla förkyld och helt slut i huvudet så jag orkar faktiskt inte sitta vid datorn och leta efter saker man kan skriva om eller orka inte komma på något, Ni vet att jag har pratat om detta: . Casper El-Kaissi Östlöv, 21, slog nästan ihjäl sin ex-flickvän Emma, 20. 
Svårt hjärnskadad genomgår hon i dag en kritisk operation. Samtidigt har ex-pojkvännen funnits skyldig till mordförsök. 
- Det är en seger för oss, Emmas familj, säger pappa Mats Svensson.

Misshandeln började redan för ett år sedan


FEBRUARI 2009 Den dåvarande pojkvännen Casper El-Kaissi Östlöv misstänks påbörja våldshandlingarna mot Emma. 
28 OKTOBER 2009 Emma misstänks bli våldtagen av Casper El-Kaissi Östlöv intill kyrkoruinen i Vä utanför Kristianstad. 
6 NOVEMBER 2009 Emma förs bort i bil med våld, misshandlas svårt och nästan strypt innan hon blir knivskuren i ögon och underliv. 
7 NOVEMBER 2009 Emma hittas medvetslös på Näsby fält. 
11 FEBRUARI 2010 Rättegången inleds mot Casper El-Kaissi Östlöv. Han står åtalad för våldtäkt, misshandel, olaga hot, människorov och försök till mord. 
23 FEBRUARI 2010
Kristianstad tingsrätt finner att Casper El-Kaissi Östlöv är skyldig till mordförsök, människorov, misshandel, våldtäkt och olaga hot mot Emma.

 

 

Förhoppningsvis så hoppas jag att inga av mina läsare har sånt förhållande och aldrig kommer få !

Tyvär så bor jag på det stället där hon blev hittad & känner killen.

 

Det sägs att han ska få upp till 10 års fängelse om inte upp till 14, men dom ska ju göra en psykiskundersökning om det visas att han är psykiskt sjuk kommer han ut tidigare, men han har testat sånt innan och det visade sig inte att han va det. Varför skulle han va det nu liksom!

 

 


Vad tycker ni mina läsare att han ska få för straff?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0