Äntligen så

min blogg nästan tillbaka ska fixa en ny header snart igen men måste fixa lite nya snygga bilder:)
Men det kommer ska jag berätta för er:) Jag är så glad på ett sätt känns nästan som mitt liv börja bli bra!(Y)
Tack för Halebop att ni hörde av er!
Hittade faktiskt en snygg mobil på Halebop sidan just nu!
Sony Ericsson Xperia X2 Silver
Väldigt snygg tycker jag !
Chatta via Skype. Hitta fler vänner på Facebook.
Se filmer på den högupplösta 3,2-tumsskärmen. Arbete eller fritid,
du väljer. Bågdesignen ger XPERIA™ X2 en distinkt och unik look.
Dra skärmen uppåt så kommer det breda QWERTY-tangentbordet fram.
Direktåtkomst - Med SlideView-knappen får du enklicksåtkomst. E-post, kalender,
program med mera – direkt med en klickning. Presentera via tv-utgången
Behöver du en stor skärm? Anslut telefonen direkt till en projektor via tv-utgången
och kör igång din presentation. Tack vare att din telefon har DLNA-stöd kan du ansluta t
rådlöst till andra elektroniska enheter via Wi-Fi. Titta till exempel på dina foton på tv:n – bara att ansluta,
slå sig ner och njuta.  PlayNow™ arena är mer än en butik – det är en unik multimediaupplevelse.
Shoppa via telefonen eller gå in på PlayNow™ arena via datorn.



Om jag hade fått chansen att få sådan mobil hade ja jätte gärnat tagit en sådan:)
min är rutten och gammal!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0