Alla ska ha en pappa och mamma

men tyvär så lever vi i denna världen orättvisa och folk blir behandlade som skit och endel blir behandlade med respekt .  Fick höra nyss av en kompis man ska vara vän med sin pappa, men tänk om man har en pappa som inte bry sig? han ser inga fel i livet han ser bara det bra? Han brydde sig inte när jag blev misshandlad han bry sig inte när min syster nästan förlorar sitt barn för sitt ex är dumi huvuvdet .
Visst jag älskar min pappa , men jag hade vart gladare om han hade brytt sig lite mer och velat träffa en oftare prata i telefon , jag vill få bättre kontakt med han!
Som min kompis hon ska träffa sin pappa idag första gången på 9 år det är helt klokt , jag håller tummarna för henne vill att hon ska gå därifrån lycklig inte arg och besviken . Ska träffa henne sedan =) massa höra vad som händeoch hur det gick.
Sedan detta med mammor, alla behöver en mamma utan en mamma så är det helt tomt.
Folk säger att dom hatar sina mammor och hit o dit säg aldrig hata för om hon hade tagit sitt liv hade ni aldrig kunna säga att ni älskar henne , vet en tjej som hade sånt liv hon sket i sin mamma och familj hon försökte ta sitt liv och en dag så orkade inte hennes mamma allt skit mer så hon försökte ta livet av sig om inte hennes bror hade kommit hem i tid vet ingen vad som hade hänt. Vad hade dom här ungarna tagit vägen då? Dom hade ingen pappa som brydde sig då .
Det jag har sagt när jag får barn om jag får barn då ska jag ha ett bra jobb bra lägenhet bra kille en kille som verkligen är barnkär , och när barnet kommer i liv så ska inte pappan försvinna han ska finnas däri alla lägen ungen måste känna sig kär jag vill ge ungen dt jag aldrig har fått . jag ska inte lägga min sorg på ungen men jag vill se hur ungen kommer växa upp lycklig , jag och killen ska alltid visa att vi finns här för ungen vi ska inte va för på men ungen ska veta att vi finns här .
När jag hade den svåraste perioden i mitt liv så försvann jag från mamma men hon kämpade för att finnas hon va på mig hela tiden men hon va tvungen , annars hade allt gått åt skogen, jag sa att jag hatade min mamma men jag har ångrat mig varje minut efter det. varje dag nu säger jag att jag älskar henne. För hon är verkligen mitt allt, utan henne hade jag inte funnits. & det är så för oss alla människor utan eran mammor hade ingen funntis. Så vi ska egentligen tacka våra mammor för vi finns. för om er pappa hade sex med en annan hade ni inte funnits som är idag!
blev väldigt långt inlägg!
Men vi behöver alltid en mamma & pappa!


Vad som en händer här i världen så kommer jag alltid älska min pappa & mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0