Alla Hjärtans Dag !

God morgon på alla mina små söta läsare :)
Hoppas ni har sovit gott? har ni fått något gulligt av familjen , killen/tjejen ?:)
Nej jag har inte fått något är det såhär det känns när man har blivit äldre haha:P
Har ätit god frukost Knäckebröd - ost skinka & gurka på :)
nu ska jag börja göra ordning mitt rum tänkte faktiskt städa rummet &  min toa
+ att jag ska plugga lite matte idag har prov på tisdag.
Ikväll kommer Stoffe blir att mysa i någon timme sen ska han hem igen
för imon är det skola :) Fett NICE (Y) gympa undra va vi ska göra då :)
Gym efter skolan fete nice!
& jag ska leta efter jobb direkt efter gymmet!
Puss :)

Kommentarer
Postat av: Petrah Thorsson

hade du inte redan ett jobb? det har du ju sagt till mig i alla fall

2010-02-17 @ 10:20:29
URL: http://kakelplattor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0