7 månader!

Hejsan! hur har er dag vart?  Min dag har vart rolig och smått trött!
I skolan jobbade jag & annette på som fan vi jobbar bäst ensamma har ja kommit på .
vi höll på med sladdar och blööö! va så trött hade migrän höll på gråta för dt lilla minsta?!

men iaf fick skjuss till grinden av annettes pojkvän, drifta och se alla ögonen hahah!
tog bussen hem med måns idag trevlans! kom hem och tog mina saker och åkte hem till baby! blev lite chokladpuddings krig men det gillar vi:D men kom nyss på att jag hade chocklad i näsan haha

Har myst lite nu blir dt flygande jacob sen duscha & kolla på film SEN SOOVA!
imon är det fredag , det gillar jag skarpt mkt.

Nästa torsdag ska vi 1:or på Fordon kolla på Walk The Line!
Johnny Cash , är min kung!









Kristoffer, är min man & kommer alltid vara dt 7 månader är det bästa än så länge!
Älskar dig j'ätte mkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0