WAKA WAKA!

eh eh!

Nu är man hemma i Skåne igen , ska ja hurra eller gråta?
Jag vill tillbaka , folk förstår inte vrf jag vill tillbaka? nej men konstigt dåå!
nej men alla träffa varann oftast varje dag där och jag kommer ngn gång ibland och vill utnyttja hela tiden där.
Men jag har haft världens bästa vecka! Tack att jag fick komma hem och bo hos Petrah & Jeff:)

Ja ni har redan läst allt som har hänt! men Tänkte bara berätta en liten sak TRäffade bella och marie i söndags vi hade väldigt mysigt och skoj! Ida och David kom :) väldigt trevligt!

som i måndags så hade jag duschat och packat lite och vart ute med trixie sedan kom Lisa med sin hund och vi satt ute och pratade sedan hem och äta lite sedan ut och träffa Bella och ute och gick lite sedan kom Marie & David satt och pratade med oss sedan kom Persson med sin COOLA BIL!
haha :D vi satt ute till halv tolv ungefär det va typ lägga sig direkt vaknade vid nio på tisdagen gjorde ordning det sista så åkte vi till Växjö för att lämna mig vi tog med oss Markus samtidigt för han skulle till sin far i Göteborg:)

Markus är min brors frus barn innan min bror blev ihop med henne:)


Och nu har ja sån ångest att jag är hemma igen! vill inte det:(



Allebazi! <3


Jag, Lisa & Sabina:)

:)


Fler bilder kommer med tiden men ha ingen ork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0