VIRSERUM 26/7-3/8

Tänkte berätta lite snabbt om denna veckan faktiskt !
Den har vart den bästa på hela sommarlovet faktiskt om jag ska vara helt ärlig, jag vill inte hem imorgon men det är det jag måste men kommer säkert tillbaka på höstlovet någon gång :)

I måndags så kom jag till Växjö vi åkte till Jessica och var där en stund
tisdags-gick ner till marknaden och kollade på när linda jobbade på kvällen åkte vi till kaffeberget och badade där en stund:)
onsdags- gjorde inte så mkt tror ja inte (?) ute och gick maybe?
Torsdags- ute och gick dt regnade åkte till vetlanda och träffade bella och hela gänget där!, lisa och Sabina kom på kvällen och snackade massa!
fredags- förfest , marknad träffade massor av vänner!
Lördags- förfest med lisa, sabina, petrah & Jeff, riktigt jävla skoj hade vi, gick ner till marknaden såg att karusellerna inte va igång men vi hade skoj i party tältet och där blev det verkligen rööj! dansade bugg med en bonne men han va lite rälig så ja smög mig in till pojkarna som ja kände så David va min livvakt natten lång haha!  Vi  fortsatt vidare och umgicks med vänner kom hem vid fem tiden somnade vid sex och vaknade vid åtta tiden på söndagen ! det var bara vänta på att marie & bella skulle vakna till liv så jag var med dom en stund och hade jävligt skoj såg bellas och deras mysiga lägenhet!

och vi var på kvällen igen då satte vi oss vid fritidsgården för där va det skugga då kom Ida & David och höll oss sällskap och det var väldigt trevligt sen var det hem och äta och sova! sov nästan 11 timmar allt som allt fett skönt kan ja ju tala om för er! Idag är det måndag och ska träffa Bella och marie igen på kvällen för ge dom en riktigt hejdå kram! men nu på dagen ska jag tillbringa timmarna med min kusin Petrah:)

Ni får se lite bilder nu men sen i veckan kommer ja bomba med bilder:)


Färgade mitt hår svart!


Petrah min kära kusin:D


Lisa och Sabina:)

Vi flickor:)



JAG BJUDER PÅ MIG SJÄLV!


Puss kalas!


:)



vår lilla koja!"


VI FLICKOR!

Bella och petrah och ngn med en fin ragga bil:)

Robin, jag och min livvakt David:)

en äkta bonne från VIRSERUM!

Ni får njuta av bilderna nu ska ja dra :) hörs i skåne igen;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0