Vad trött jag blir!

på folk som säger att man ska träffas när det väl gäller så hör dom inte av sig ens !
blir så jävla trött på sånt!

nu ligger man i sängen och lyssna på musik och smsa med Måns & Emil bägge är iväg och jag blir avis!
som måns han är och campar i husvagn jag blir aviis!! Blöö!
men jag ska träffa emil ihelgen får vi se vad vi hittar på för något skoj :)
ska träffa Emelie också diskutera vissa saker och sådant, hänt lite på sista tiden .
måste fixa min nagel kommer riva sönder mig själv snart.. huvud värk sen jag slog i huvvet i bilen innan idag..
Vad ska ja mer säga om denna tråkiga kvällen? Bam sover här inatt för Maria jobbar så det blir att leka med han imon bitti när man ha vaknat hoppas på fint väder så man kan spela boll ute:) Det skulle han bli glad över:)

Nej om jag ska snart sova är så jävla trött allså!
skolan har börjat det märks nu!

Ha det toppen!

Puss o kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0