Torsdag

IDag åker jag ner till Malmö och små shoppa och komma från denna skit staden!
Jag vill inte vara hemma här i kstad, det suger verkligen!

Så idag blir det malmö med Sofie första gången vi drar ner till tsm, hoppas på en kanon kul dag men det tror jag vi får! Känns som jag har den energin jag hade i Virserum, haha har fortf hopp i benen sen i lördags när vi dansade som fan ! haha lite alkohol så blir ja på toppen humör;D haha

Iaf jag åker på söndagen till pappa stannar där till Fredagen sen på lördagen träffa ja min Alexandra trevligt trevligt:D

Jag tror inte jag har mer och säga?




jag och marie:)

Nej nu ska jag ta och göra mig ordning så kommer väll Sofie snart eller något sådant:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0