Tisdag!

Jag har tagit kort på vår ena valp som jag ska lägga ut här väldigt fin teckning har den väldigt förtjust i den själv faktiskt! Den som köper den kommer va väldigt nöjd tror jag allt! Nu har jag vart nere och satt på en maskin tvätt är det bara jag som hatar källare? finns inget äckligare? Massa spindlar och kryp och i alla skräck filmer så är det i källare eller i gamla hus! Usch ska ner om en halv timme och fixa andra tvätten min nya jack/tröja ska tvättas med så man kan börja använda den senare, jag ångra mig lite att jag tog vit men det kan vara fint också :P

Ja nu kommer en bild på valpen:)


Här har vi den fina valpen!
Någon som har lust att köpa den:)? hehe

Sofie kommer idag vi får ta och se vad vi gör måste färga mitt hår iaf det är ett måste på denna dagen sedan får vi se vad som sker:)

Men aaau:D ha dt,D

Kommentarer
Postat av: alex

Så underbart söt valp! Hah, blev helt kär i den. Aww :)

2010-08-17 @ 12:49:59
URL: http://helggee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0