Tisdag fortf:D

Jag vill bara gå och le hela tiden visa min kärlek för alla pojkar och flickor!
ahah jag låter väldigt konstig men det är såhär jag känner lycklig !

Fick skjuss till skolan idag och vi hade fordons teknik hela dagen och vi ha inte fått våra fina overaller än så vi fick ha dom röda ;) ettornas overaller :D haha Har pluggat lite bromsar och pratat om projekt arbetet, får se vad jag kommer göra vill göra massor men man måste kunna och ha pengar till det. haha

Iaf efter skolan så gick ja o annette till hm och kollade lite hittade fett fin ring! men aja det får bli någon annan gång..
sedan åkte jag hem började plugga lite sedan har jag städat rummet och dammsög datorn sedan tog det sin tag innan den ville sätta igång igen haha . Nu ska ja plocka ordning på rummet så det blir fint:) Sedan kommer Sofie blir att panta flaskor och kolla på Rena Rama Rolf och Fångarna på fortet:) Imon är det ny dag med nya möjligheter ska leka med Tirri då:) Väldigt skoj ska det bli =), sedan Elmia på torsdag, fredag Fira Emelie som fyller 20 år på torsdag sedan i helgen hoppas jag på att träffa Emil men det kan ja väll glömma ska inte tro för mkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0