Tisdag!

Förlåt att jag inte har orkat skriva men jag är trött om dagarna efter skolan och lite sånt.
men igår var det fan värst känns det som efter fordontimmen så hade vi som ska ha gympa en timma rast åkte vi med emil till stan och ja höll på somna där. Och inne i gympa salen innan han kom och berättade att vi inte skulle ha någon gympa sedan när ja kom hem la ja mig under täcket och kände hur ont i ögonen jag hade av trötthet för igår va fan den övertrötta dagen hela klassen va det ,, skratta åt inget och va helt sega haha.

Men idag är det bara ta tag i nya tag och försöka fixa denna dagen :)
Kanske skriver här senare efter jag har slutat dt får vi ta och se:)

Puss o haj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0