PAULINA FYLLER 20 ÅR IDAG!

Grattis till henne:) Det är allså Kristoffers storasyster och jag ska åka hem till dom och fira det kommer bli kul tror jag:) Jo jag och stoffe har fortf gjort slut och dt kommer inte bli vi men vi är vänner och dt kommer vi fortsätta va!

Aja iaf har plockat undan lite på rummet nu har lite kvar att göra ha packat lite till pappa, mamma får hjälpa mig med det där vet inte vad jag ska ha med mig eller något liknande !

har plockat fram alla Stoffes saker så han få hem det till sig sen tog väck alla bilderna på oss från min vägg innan igår dt är sorgligt men vad gör man ? Haha jag och sofie va lite busiga igår! Vi ringde på min grannes dörr haha tur att han inte öppnade direkt hahah. Lite busigt :D Men han tyckte väll dt va lite skoj också haha. Skulle stått där med en glass i handen;D

Haha nej men om man skulle ta tag i det sista sen hoppa in i duschen och raka sina ben så dom är fräscha haha
Nej Nu ska jag inte blogg torka haha

Ni får ha en bra lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0