Hemma bra men garaget bäst ;D

Hemma nu efter en kanon vecka hemma hos min kära pappa:)
Har gillat veckan jätte mycket har aldrig trivts så bra som ja gjorde denna veckan jag ville inte ens hem? haha
åkte dit förra söndagen och stannade tills igår . ( söndag)
Vi ha vart och åkt varje dag typ hehe vart i Kosta outlet träffade Lisa & Amanda där:)
Väldigt trevligt blev det allt, sedan har vi vart i kalmar och köpt en dator till pappa vi ha vart på norra öland med Anita ( min syster) väldigt skoj har vi haft spelat fia med knuff, kollat på Rena rama rolf träffat min systers son Linus en härlig liten sak :D Vart hemma och tagit hem sand med lastaren och fixat till där han ska fixa sitt andra garage, hehe haft en rolig vecka :) Känns som man har kommit närmare pappa, men det är vad jag känenr!

Japp nu denna veckan är lite fullproppad typ, eller idag ska ja ta dt bara så lugnt som möjligt!
Imon vara med Sofie:)
Onsdag , bowla om dt nu blir av!
torsdag börja skolan och träffa dardan:)
fredag: träffa jens:D sedan helgen träffa Emelie:D


Ja ha inte så mkt mer att skriva tror ja kommer bilder en dag:) kanske imon eller ngt:)

HA dt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0