Good bye my friend!

Vi sa att vi skulle vara vänner du lovade mig att du skulle svara på sms,telefon,facebook eller skype när jag skrev till dig! men du gör inte det! du säger alltid till mig jag håller det jag har lovat! inte längre. Kristoffer wittenberg , du var min allra bästa vän du kunde jag lita på till 110% visst jag gjorde slut med dig , men vi ha ju haft skoj varje gång vi ha vart nu efteråt? Men du har valt detta inte jag! Tack för tiden vi hade tsm när vi var ihop och dom gångerna vi var efteråt!



Iaf nu har jag lagt i tvätten i maskinerna och väntar tills dom är klara sedan så får allt torka där nere tycker jag låter som en jävligt bra idé allså;D hehe
Efter det ska jag gå och panta och den kommer säkert vara sönder som vanligt..
Sedan köpa läsk! för ikväll ska vi bjuda Emelie & Liza på mat:) Väldigt trevligt kommer det bli !:D

Imon är det skola så det är ju en sen dag! 4 slutar man så man är väll hemam vid fem tiden:P Men det är inget man kan göra åt tyvär, dom i 3an slutar 5 en dag haha :P
Nej nu ska jag ner till tvättstugan igen!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0