Fredag!

God morgon alla sötnosar:)

Sovit gott?

Jag har iaf sovit sjukt jävla skönt men nja får ju inte sova längre bara för att jag ska tvätta blöö haha
Imon ska jag ta och sova länge ingen ska försöka väcka mig eller något sådant!

Iaf kanske ska berätta om min och Sofies dag igår?
Jo det var såhär vi tog bilen in till stan och tog tåget till Malmö eller ja vi skulle ta tåget till malmö
men det hade vart massa olyckor lite längre fram så vi fick hoppa av tåget och hoppa på ett annat tåg vilket strul allså. Vi fick sitta på golvet för det va så fullpackat i vagnarna!
När vi väl kom fram så tog vi bussen in Entré va där och gick runder åt mat där och det var väldigt gott faktiskt:) Sedan tog vi bussen in till stan igen och gick runder hittade knappt något men jag fick med mig hem Tre tröjor, ett linne & en ring:) FETT NICE haha:D Men jag köpte lite för mkt för pengar jag skulle ha till pappa lite av dom försvann men min mamma är bäst och ge mig dt som fattas haha ! sen kom vi hem vi visste inte vad vi skulle göra men vi gick ut och satte oss en sväng på kvällen sen så åkte hon hem till sig och ja gick hem och la mig! Jag lägger upp bilder på allt senare eller imon:)

Ha en bra dag allihopa:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0